1.31.2012

我信任你、所以怎样我都去信你。
可是别让我失去那份安全感 。




其实我并不是放不下 ,
我放不下的只是一种心情 , 是那种不甘心。





Some memories , are doomed to be unable to cancel ,
Is just like some people , is doomed to be unable to substitute is the same .


有些记忆 , 注定无法抹去
就好比有些人 , 注定无法替代一样。







For those things i don't talk about,it does not mean i don't know .

有些事我不说,不代表不知道。

No comments:

Post a Comment